Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Z jakich rodzajów płatności mogę skorzystać?

Dostępne w sklepie rodzaje płatności to: Przelewy24, Karta płatnicza, Google Pay, BLIK, Autopay, a także przelew tradycyjny.

2. Czy mogę zamówić produkt za pobraniem?

Nie mamy opcji wysyłki z płatnością za pobraniem.

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dokładne informacje znajdziesz w zakładce Dostawa. Czas realizacji zależy od produktu. E-produkty wysyłane są automatycznie mailem. Książki, zeszyty, akcesoria i plakaty w zależności od typu i dostępności do 14 dni roboczych.

4. Czy mogę połączyć kilka zamówień?

Tak, możesz zakupić kilka rzeczy. Standardowo pakujemy je w jedną przesyłkę, jednak czasami, ze względu np. na format, wybrane produkty możesz otrzymać w osobnych paczkach (przykładowo książeczka + plakat).

5. Czy mogę zrezygnować ze swojego zamówienia?

W przypadku produktów elektronicznych oraz plakatów z imieniem nie ma możliwości rezygnacji. Z zamówienia plakatu możesz zrezygnować przed otrzymaniem maila z potwierdzeniem przekazania zamówienia do realizacji.

6. Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Zaloguj się na konto sklepu i dam znajdziesz informację. Jeśli kupowałeś bez logowania, napisz maila lub zadzwoń.

7. Czy możliwa jest wysyłka produktów za granicę?

Na ten moment automatyczna przesyłka dostępna w sklepie jest możliwa tylko na terenie Polski do paczkomatu lub kurierem. Jeśli chcesz zamówić wysyłkę zagraniczną, skontaktuj się z nami.

8. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem ul. Strażacka 34b w Rzeszowie - skontaktuj się z nami, aby ustalić porę odbioru. Pamiętaj, aby zaznaczyć opcję odbioru osobistego podczas składania zamówienia.

9. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika, mieści się w przedziale 9-18 zł. Dla zamówień powyżej 300 zł dostawa jest DARMOWA.

10. Czy mogę złożyć zamówienie bez potrzeby zakładania konta?

Tak, ale zakładając konto będziesz dostawał powiadomienia o najnowszych promocjach i nowych produktach.

11. Czy mogę liczyć na kupony promocyjne i rabaty?

Śledź @azjatyckiejezyki na Instagramie, Facebooku oraz TikToku, aby być na bieżąco z promocjami.

12. Czy mogę kupić produkt i wysłać jako prezent dla innej osoby?

Tak. Podaj w uwagach, że to prezent. FV i rachunki wysyłamy drogą mailową.

13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na złożone zamówienie?

Tak, podaj dane w zamówieniu.

14. Czy możliwy jest zwrot zakupionego produktu?

Zgodnie z prawem jest na to 14 dni, ale produkt musi być nowy, bez śladów używania. I nie dotyczy to e-produktów, czyli ebooków, a także produktów personalizowanych, czyli plakatów z imieniem.

15. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

Nie, możliwa jest jedynie płatność online lub przelewem na konto.

16. Co zrobić, gdy nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia?

Sprawdź SPAM, jeśli tak nie ma potwierdzenia, skontaktuj się z nami telefonicznie 667-899-367 lub mailowo sklep@wordpassion.pl

17. Czy będą dostępne karty podarunkowe?

W chwili obecnej nie mamy kart podarunkowych, ale niedługo pojawią się w naszej ofercie.

18. Co zrobić, jeśli nie chcę otrzymywać newslettera?

Zrezygnuj, klikając w odpowiedni link w mailu, który dostajesz w ramach newslettera. Niemniej odbiorcy newsletterów regularnie co tydzień otrzymują od nas wiadomości z przydatnymi językowymi gratisami.

19. Kto jest autorem treści?

Wszystkie prawa autorskie do treści należą do firmy WordPassion, autorką części japońskich jest m.in. Barbara Szacoń-Wójcik, a notki innych autorów są umieszczane w opisach produktów.

Newsletter
Zapisz się do Newslettera i zgarnij zniżkę na na zamówienie w naszym sklepie + regularną dawkę wiedzy o językach azjatyckich.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl