Najczęściej zadawane pytania.
1. Z jakich rodzajów płatności mogę skorzystać?
Możliwa jest płatność elektroniczna PayU lub Przelew tradycyjny.
2. Czy mogę zamówić produkt za pobraniem?
Nie mamy opcji wysyłki z płatnością za pobraniem.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dokładne informacje znajdziesz w zakładce Dostawa. Czas realizacji zależy od produktu. E-produkty wysyłane są automatycznie mailem. Książeczka i plakaty w zależności od typu i dostępności do 14 dni roboczych.
4. Czy mogę połączyć kilka zamówień?
Tak, możesz zakupić kilka rzeczy. Jednak ze względu na format przesyłkę z książeczką i plakat dostaniesz osobnymi paczkami.
5. Czy mogę zrezygnować ze swojego zamówienia?
W przypadku produktów elektronicznych oraz plakatów z imieniem nie ma możliwości rezygnacji. Z zamówienia plakatu możesz zrezygnować przed otrzymaniem maila z potwierdzeniem przekazania zamówienia do realizacji.
6. Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Zaloguj się na konto sklepu i dam znajdziesz informację. Jeśli kupowałeś bez logowania, napisz maila lub zadzwoń.
7. Czy możliwa jest wysyłka produktów za granicę?
Na ten moment automatyczna przesyłka dostępna w sklepie jest możliwa tylko na terenie Polski do paczkomatu lub kurierem. Jeśli chcesz zamówić wysyłkę zagraniczną, skontaktuj się z nami.
8. Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Na ten moment nie mamy sklepu stacjonarnego i nie ma możliwości odbioru przesyłki.
9. Jakie są koszty dostawy?
Do końca grudnia 2021 przesyłka jest DARMOWA
10. Czy mogę złożyć zamówienie bez potrzeby zakładania konta?
Tak, ale zakładając konto będziesz dostawał powiadomienia o najnowszych promocjach i nowych produktach.
11. Czy mogę liczyć na kupony promocyjne i rabaty?
Śledź @azjatyckiejezyki na Instagramie, by być na bieżąco z promocjami.
12. Czy mogę kupić produkt i wysłać jako prezent dla innej osoby?
Tak. Podaj w uwagach, że to prezent. FV i rachunki wysyłamy drogą mailową.
13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na złożone zamówienie?
Tak, podaj dane w zamówieniu.
14. Czy możliwy jest zwrot zakupionego produktu?
Zgodnie z prawem jest na to 14 dni, ale produkt musi być nowy, bez śladów używania. I nie dotyczy to e-produktów, czyli ebooków, a także produktów personalizowanych, czyli plakatów z imieniem.
15. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Nie, możliwa jest jedynie płatność online lub przelewem na konto.
16. Co zrobić, gdy nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia?
Sprawdź SPAM, jeśli tak nie ma potwierdzenia, skontaktuj się z nami telefonicznie 667-899-367 lub mailowo sklep@wordpassion.pl
17. Czy będą dostępne karty podarunkowe?
W chwili obecnej nie mamy kart podarunkowych, ale niedługo pojawią się w naszej ofercie.
18. Co zrobić, jeśli nie chcę otrzymywać newslettera?
Zrezygnuj klikając w odpowiedni link w mailu, który dostajesz w ramach newslettera.
19. Kto jest autorem treści?
Wszystkie prawa autorskie do treści należą do firmy WordPassion, autorką części japońskich jest Barbara Szacoń-Wójcik, a notki innych autorów są umieszczane w opisach produktów.